De Water Battle inzetten op school
Kinderen groeien op met games. Ze houden van games! Een serious game is een effectieve methode om kinderen te leren over waterbesparing. De Water Battle
Kinderen groeien op met games. Ze houden van games! Een serious game is een effectieve methode om kinderen te leren over waterbesparing. De Water Battle
Naast het produceren en distribueren van schoon drinkwater, nemen waterbedrijven ook andere taken op zich. Bijvoorbeeld het delen van kennis over waterverbruik en waterbesparing. De
Als je iemand wilt leren om water te besparen, zul je zijn of haar gedrag moeten veranderen. Hoe meer iemand gewend is aan bepaald gedrag,
Het is als waterbedrijf belangrijk om klanten tevreden en betrokken te houden. Gamification en serious games maken de gebruikerservaring leuk en houden de gebruikers betrokken
Sta je op het punt om gamification in te zetten voor jouw organisatie? Dan vraag je je waarschijnlijk af waar je allemaal aan moet denken.
We hebben allemaal wel eens bewust of onbewust meegedaan aan een vorm van gamification. Denk aan een gratis kop koffie halen met een volle spaarkaart
Het gemiddelde waterverbruik per Nederlander in een eenpersoonshuishouden is 52.000 liter per jaar. We kunnen het ons niet voorstellen dat we een dag zonder water